eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy
    nie robią mnie w głąba
    Date: Fri, 25 May 2012 10:30:49 +0200

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jplugl$l09$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak policzyć robociznę i miesiące stracone na kręcenie profili, wypychanie
    > wełną i nerwy przy tym, to nie wiem.

    Kazdy liczy po swojemu. Ale, jak chcesz miec na gladko wykonczone poddasze
    to profile Cie nie mina. Jak chcesz miec wiezbe widoczna od dolu to
    praktycznie nie ma innej metody.

    > Ryzyko palności jest akceptowalne. Z zewnątrz jest cienka blaszka stalowa.
    > Dom staje się częściowo ekwipotencjalny i nie jest wrażliwy na wyładowania
    > tak jak dach drewniany.
    > Elektryka prowadzona po krokwiach jest też niebezpieczna.
    >
    > Sam nie wiem ale chyba bym teraz rozważał krycie czymś takim.

    Powiem Ci, ze rozwazalem ten schemat bardzo powaznie w zeszlym roku.
    Wyobraz sobie male nieszczelnosci w ociepleniu, to co lubisz najbardziej.
    Moim zdaniem wcale nie jest tak latwo zrobic to szczelnie.

    Pozdro.. TK