eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-25 16:49:59
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:jpo3pi$6pi$1@usenet.news.interia.pl...

    > Racja, murlata to najtrudniejszy element calej zabawy. Ja akurat nie
    > mialem mozliwosci wklejenia czego kolwiek, za to docinalem w miare idealne
    > odzwierciedlenie tamtego ksztaltu, zeby welna dokladnie przylegala. Jednak
    > do tej zabawy potrzebna jest bardzodobra welna, nie jakis shit marketowy.

    To musi być albo sztywna wełna taki klocek elewacyjny albo styropian. Ale
    skłaniam się do styropianu i kleju piankowewgo żeby uszczelnić przewiewy.
    Jak autor postu nie będzie przy tym to już może odkładać kasę na remont.
    Zaraz pierwszej wiosny.

    > Racja, odpusc sobie tych fachowcow, bo zima bedziesz tu zadawal inne
    > pytania. Skoro spierniczyli raz to nie widze powodu zeby byli uczciwi
    > drugi raz. To sie ma we krwi.

    Po pierwsze trzeba zrobic plan pracy. Czyli spisac co robimy najpierw.
    najpierw ocieplamy szczyty ścianek działowych, sprawdzamy szczyty lukarn i
    ścian szczytowych. Kleimy styropian, obciągamy siatką.
    Dalej wytyczamy połacie i sufity i dopiero można robić dalej ale bez analizy
    co i jak nie zaczynamy pracy.
    Ja obstawiam, że każdą wełną da sie ocieplic tylko trzeba chcieć.