  • Data: 2009-11-01 23:59:27
    Temat: Re: Szybkosc przeplywu w petlach podlogowki.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:19549c7e-2146-4fd9-b44f-

    > Ale dzisiaj nie ma -22st C za oknem - a tyle jest przyjete w
    > projekcie :) Instalacje zawsze liczy sie przeciez dla minimalnej
    > temperatury na zew.

    Owszem, a ja nie mam ocieplonego dachu. Przed wykonczeniem podlogi roznica
    miedzy temp. posadzki a otoczeniem nie wiecej jak 2C na dole, no i przeciag
    w klatce schodowej.

    > Przyjmuje sie takie, jakie potrafi dostarczyc zrodlo ciepla i trzeba
    > to zoptymalizowac do niego.

    Kociol ma tez dolna granice. Modulacja palinika 6-24KW.

    > No. Ale obliczyc musisz dla -22st C za oknem :)

    Jak zakladamy 45C to jest do -20 na zewnatrz. Zanim spadnie do -25 to mamy
    jeszcze 10C kiedy kociol kondensuje.

    Pozdro.. TK