  • Data: 2016-06-04 13:06:23
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 11:05:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A co w tym dziwnego- poł miliona za wybudowanie domu
    > 300tys spokojnie starczy na budowę przyzwoitego domu.

    Moj kumpel wybudowal niedaleko mnie domek bez piwnic - na dole salon + kuchnia
    + lazienka + garaz + mala kotlownia, na gorze trzy sypialnie. Lacznie tego ma
    jakies 150m2. Dzialke ma 800m2. Dzialke kupil za 20 tys pln (!), dom wybudowal
    do stanu zamknietego-pol wykonczonego za 120 tys pln, potem wzial 40 tys kredytu
    i za to go wykonczyl do konca pod klucz. Swietny domek i z dzialka wyszedl go
    180 tys pln :-) Czyli 1,2k pln / m2 pod klucz - z wyposazeniem i dzialka!!
    I wcale tam biedy nie ma. Wszystko srednia polka (jak ja zreszta).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.