    From: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: TV 26
    Date: Wed, 21 Jul 2010 09:59:43 +0200

    W dniu 2010-07-21 07:45, Misiek pisze:

    > Użytkownik "Kuba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Plazma ma znacznie wiekszy pobor pradu

    Fakt, chociaż różnica oraz mniejsza.

    > 2. "bodajże" (a nie bodajrze)
    > 3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata...

    Ale też nie na 0, jak kiedyś Rubiny...

    > 4. moze i jest w tej chwili fullHD "odrobinke" na wyrost, za to wlasnie
    > za 2-3 lata juz nie bedzie na wyrost

    2-3 lata temu miała być w PL naziemna telewizja cyfrowa, i ciągle nie
    ma. W żadnej rozdzielczości (poza obszarami testowymi)

    > 4. Porownanie "polskiego i nienieckiego" HD (jesli mowimy o TEJ SAMEJ
    > rozdzielczosci) wychodzi na ZERO
    > 5. Wole teraz wydac, niz za 2-3 lata pluc sobie w brode i kombinowac co
    > zrobic z tlewizorem HD zeby go ewentualnie wymienic na FullHD

    Rzecz gustu - IMO przepłacasz za coś, czym będziesz przez 2-3 lata mógł
    się chwalić, potem już nie, bo będzie to standard, a chwalić będą się
    ci, którzy wtedy kupią jakiś Super Ultra Full HD, którego teraz jeszcze
    nie ma ;-)

    > Trzeba uwazac co sie czyta i JAK :-)

    > Zdziwil bys sie ale sa takowe

    Chyba w kompach sprzed 10 lat....

    > Nie i jeszcze raz nie!!!!
    > Nie widzisz roznicy miedzy notebookiem a "komputerem stacjonarnym" ?
    > Coz... bez komentarza

    Do stacjonarnego komputera wolę monitor 22" z porządną rozdzielczością.

    > Jasssssssssssssssssssssssne... szczegolnie ze on pisze o telewizorze 26"

    Na 26" nie zauważy różnicy między FullHD a HD Ready.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl