  • Data: 2013-12-20 13:05:47
    Temat: Re: Temperatura odczuwalna w domu
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc ;-)

    >Znaczy w pomieszczeniu 10-15-20-30m2 zostawi 1,5m2 wolnej przestrzeni?
    >Popatrz *realnie* na np. swoj dom i powiedz czy masz gdzies taki burdel w
    >swoim pokoju ?:)

    Nie napisalem ze ja tak mam, ale ze warto
    o tym pamietac.....
    Prywatnie tak zawalone mam:
    - garderobe
    - korytarz wejsciowy
    - tzw. hall
    - jedna z łazienek moze nie do 1.5m2 ale ( tu kosz, tam szafka, itp itd.)

    Kazdy z nas wie, naszym damom zawsze i nieustajaco
    przydałby dodatkowy schowek/szafka ktory wlasnie
    gdzies zobaczyła.

    ><- szafa

    >Wszystko to jest z reguly na nozkach/nogach i nie wplywa w zaden
    >znaczacy sposob na ogrzewanie.

    Jak ktos o tym pamieta to OK, ale sa tacy ktorzy
    takich mebli nie mają lub nie gustują w nich (np ja)

    >Podlogowki w kuchni nie robi sie tam gdzie beda zabudowane szafki i problem
    >z glowy - chyba wiekszosc budujacych wie juz na etapie budowy jak kuchnie
    >zabuduje bo trzeba tam tez doprowadzic zwykle prad 3fazowy do kuchenki,
    >gniazdko do lodowki, wode i odplyw do zmywarki i zlewu etc. Wiec to taki
    >argument na sile :)

    Adaś ;-)
    Jeden buduje, a inny zas tylko pieniadze wydaje, potem dziwi sie ze mu z kosza
    "smierdzi",
    albo wódka/wino sie grzeje w barku na kółkach, a w najgorszym wypadku
    jakies super hiper płytki marmurowe sprowadzane z Mozambiku popekają ale kto bogatemu
    zabroni ;-)
    Wybor ogrzewania podłogowego czy grzejnikow (grzejnik tez mozna zastawic) to w sumie
    złożona
    sprawa.

    pozdrawiam
    Adams