eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-21 12:10:41
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 marca 2013 11:58:02 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Zobacz, jak mozna gadac kompromitujace glupoty, udawac, ze to prawda, byc na
    >
    > tym przylapanym i nastepnego dnia usmiechac sie w TV?

    Wczoraj w TV chyba z 3 różnych polskich polityklów widziałem z Tuskiem w roli
    głównej.
    Kazdy w odniesieniu do Cypru mówił cos w ten deseń:
    "W Polsce to taki scenariusz niemożliwy bo mamy w konstytucji zagwarantowane swięte
    prawo własności";))
    A najlepszy był Premier- " skoro Cypryjczycy nie zgodzili sie oddac 10% swoich
    oszczedności to niech teraz się martwia jak uratowac swój kraj.
    Cypryjczycy miał na mysli obywateli Cypru myśle. Tylko co oni winni? Oni do rządzenia
    wynajeli i opłacali fachowców;) Tak jak i my zreszta;))