eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowejRe: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
  • Data: 2013-03-21 14:34:36
    Temat: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kiethb$u07$1@node1.news.atman.pl...

    > Rozróżnijmy dwie rzeczy. Co innego trzymanie kasy na kontach na Cyprze by
    > ją ukryć przed fiskusem tak jak robili to Rosjanie - tak już raczej nikt
    > nie będzie robił bo raz stracone zaufanie to koniec.

    Czyli jeden klient z glowy. :-)
    Niech oni wycofaja pieniadze to cala cypryjska bankowosc sie posypie.

    > A co innego posiadanie adresu na Cyprze i konta tylko po to by tam płacić
    > podatki. Na tym koncie nie musi na stałe być ani centa.

    Na stale to slowo klucz.
    Druga sprawa, to kto teraz zagwarantuje, ze taki Cypr nie zmieni prawa
    podatkowego po polnocy?
    Bank to instytucja zaufania najwyzszego stopnia. Jezeli traci sie to, to co
    zostaje? A rzecz nie dotyczy wylacznie stricte lokat na dzis. To sa zapewne
    rachunki biezace tych firm, pewnie tansze jak gdzies indziej itp.

    > Ja nie szukam odpowiedzi na pytanie dlaczego tak się stało, ani jak ukarać
    > winnych, ale odpowiedzi na pytanie co dalej. Bo czasu na szukanie winnych
    > i przyczyn będzie jeszcze sporo, a czasu na znalezienie rozwiązania "tu i
    > teraz" jest coraz mniej.

    Wszystko sie zgadza, ale postawili znak zapytania na wiodacej dzialalnosci.
    Teraz mowi sie, ze to byl ich wlasny pomysl, znaczy zaczelo sie
    zaciemnianie. Chu wie o co tak naprawde chodzi. Moze chodzi o to zeby
    zlikwidowac ten raj podatkowy, bo przeciez macki pazernej unii chca miec
    wszystko. Mi to wyglada na drugie dno. Nie chce mi sie wierzyc, ze mozna
    postapic tak nieracjonalnie, no chyba, ze ta cala dzialalnosc zwyczajnie
    przestala sie oplacac i ktos ma pomysl na cos innego.

    Pozdro.. TK