  • Data: 2009-07-16 17:07:21
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h3mqi5$49p$1@opal.futuro.pl...
    > No i uciekli bez zapłaty za 3 część ale nie skończywszy kilkunastu m2. Mam
    > niesmak, bo bym wolał żeby poprawili i im zapłacić.

    Musisz im wyslac list za potwierdzeniem odbioru ze maja sie stawic na
    dokonczenie prac i wyznaczyc im termin stawienia. W przeciwnym wypadku
    sprawe kierujesz na droge postepowania cywilnego o odszkodowanie. Musza
    odpisac. Acha napisz jeszcze ze w razie nie stawieniictwa umowa wygasa bez
    wynagrodzenia.

    Osobiscie wlasnie teraz przerabiam rozprawe sadowa z elektykami ktorzy
    porzucili prace. Po 4 mc pojawili sie o zaplate. Wyceniajac swoja robote na
    2x wiecej niz im sie nalezalo.
    Rozprawa po wakacjach. Cale czescie ze mam kwity ponaglajace do zakonczenia
    prac oraz zdjecia z datownikiem.
    Minusem w mojej sprawie jest tylko to ze nie zdarzylem z kablami antenowymi
    do pokojow i z siecia LAN przed tynkami. Echh szkoda gadac, mozna cala
    ksiazke napisac o debilo-robotnikach. Notabene wcale sie nie dziwie ze
    kiedys chlopa lano batem za knąbrność.

    Z litem mowie sero, pozniej sie nie pojawia a tak to koto wie.

    Pozdr.