eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-07 13:12:09
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 7 kwietnia 2023 o 11:23:45 UTC+2 Janusz napisał(a):
    > Cos takiego :) a jak ja ci to samo napisałem to mnie/nas z Mykiem
    > wyzwałeś od
    > " Januszy od pomp ciepła, którzy jedyne co mają to obswerwacje swojego
    > otoczenia montujacego biedapompy i wyciągających z tego biedawnioski. "
    > czyli udowodniłeś że jesteś przygłupem, podobnym do Kogutka.
    >
    > --
    > Janusz
    Czy ja się do ciebie przypierdalalem w tym temacie chamie i debilu. Jak chcesz to
    mogę sobie po tobie pojeździć jak po łysej kobyle. Zahaczyć o urodzenie wynikające z
    pracy jaką wykonywała twoja matka. Jak cię ojciec uczył pływać na jeziorze. I jeszcze
    wiele innych. Masz kaprys to poproś i ci to załatwię.