eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-07 13:23:22
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/04/2023 13:07, Janusz wrote:
    > Bo musi, odbije sobie to na nas, mamy się z tego cieszyć?

    To są korporacje. Czy aby nie do końca pojmujesz, jak działa kapitalizm?
    Czy uważasz może że inwestowanie w nowe technologie jest złe? Nie ma w
    Tobie trochę takiego kapitalistycznego komunisty?

    > No właśnie to potwierdziłeś, masz blade pojęcie o temacie ale najwięcej
    > do powiedzenia.

    Ja mam tyle do powiedzenia w temacie, ile jest poważnych prac naukowych
    na ten temat. Myjk ma tyle do powiedzenia, ile ma pomp na CO2 w Jeżykach
    Dolnych.

    Czyli ja się mylę.

    usenet w pigułce.