  • Data: 2013-10-26 02:19:10
    Temat: Re: Umiecie palic papier?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 października 2013 17:53:28 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
> [...]
    wspólnego z papierem. Dodatkowo proces przygotowania materiału i robienia pseudo
    brykietów jest czasochłonny. Brykiet i technologia ma z ekologią tyle wspólnego co
    szał w kortach z kałem w szortach.

    > Marudzisz. Przecież to jest tylko sposób na zagospodarowanie nadmiaru
    >
    > makulatury. Poza tym nie musisz tam pakować lakierowanego kredowanego
    >
    > papieru. Jeśli masz dostęp do tektury, to efekt nie powinien być najgorszy,
    >
    > pominąwszy ilość popiołu.
    >

    > --
    >
    > Borys Pogoreło
    >
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Skąd weźmiesz tonę makulatury z papieru nadającego się do palenia. Może po
    śmietnikach wybierasz i nie masz z tym problemu. Ja mam z tym problem. Na pomysł z
    domową praską do robienia brykietów z papieru mógł wpaść tylko debil. To już lepiej
    palić książkami jak to jakaś prezydentowa lansowała. Tak na marginesie. Żeby zrobić
    brykiet potrzebna jest prasa o nacisku kilkunastu ton na cm2. Mam cichą nadzieję że
    piszesz tylko po to żeby się przekomarzać. Bo nie można być tak głupim żeby wierzyć w
    cudowne brykiety z rozmaczanego papieru robione na prasce napędzanej rękoma i umieć
    pisać.