  • Data: 2010-03-18 09:15:13
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Mar 2010 10:07:02 +0100, "Boombastic"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >A miałeś kiedykolwiek do czynienia z posrednikiem czy tak sobie bajdurzysz
    >teoretycznie? Pośrednik bierze prowizję od sprzedaży i jeśli zaprowadzi cię
    >do lokalu i jego właściciela to jako pośrednik dostanie swoją prowizję przy
    >sprzedaży. A jak wychodząc powiesz że nie kupujesz i wrócisz do tego lokalu
    >i własciciela i go kupisz? To się nazywa złodziejstwo. Jeszcze raz
    >powtarzam - jak nie chcesz płacic prowizji to kupuj bezpośrednio. Nikt cię
    >nie zmusza do korzystania z ich usług. Ciekawe co ty byś powiedział gdyby po
    >wykonanej usłudze klient powiedział ci byś się odpieprzył.

    no to powtorze swoja wypowiedz
    :

    momencik - placilbym gdybym ich wynajal do wyszukiwania dla mnie
    mieszkania o okreslonych kryteriach.

    skoro ja znajduje sobie w internecie oferte, to posrednik zapewne
    reprezentuje sprzedajacego, wiec jaka ja mam z nim zawierac umowe?

    no chyba ze posrednik to taki wolny strzelec, ktory nie ma umowy ani
    ze sprzedajacym ani z kupujacym - tylko ze wtedy bezprawnie podpisuje
    sie pod oferta "nie swoja" - bo nie ma zadnego prawa wystepowac w
    imeiniu sprzedajacego.

    pozdarwiam,
    Cyb