  • Data: 2010-03-18 10:25:15
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yle komu ...

    > Oczywiście można ufać w bezgraniczną uczciwość , ale wystarczy że
    > trafisz na jakiegoś cwaniaczka i będziesz z nim po sądach chodzi bo
    > nie zapłaciłeś mu za "obsługę pośrednictwa" ...

    Rozumiem Twoje obawy, też miałem podobne przy podpisywaniu pierwszej.
    Ale poczytałem sobie ją dokładnie i stwierdziłem, że mogą w sumie mi
    tylko naskoczyć. Ta umowa dotyczy w gruncie rzeczy zamównienia usługi u
    pośrednika polegającej na znalezieniu dla Ciebie nieruchomości. To, że
    ty ją znalazłeś zamiast pośrednika nie ma tu znaczenia. Dla nich ta
    sytuacja wygląda tak, że oni w ramach umowy znależli Ci nieruchomość i
    przedstawiają ofertę. Do każdej oferty jest aneks do umowy tyczący się
    konkretnej nieruchomości i tu są już pewne restrykcje bo jeśli tą samą
    nieruchomość kupisz bez pośrednika lub przez innego pośrednika (tak,
    tak,te same nieruchomości sa wystawiane przez różnych pośredników) to
    wtedy musisz ponieść konsekwencje.
    Oczywiście ta procedura to bezsens i kpina ale tak to se wymyślili i
    jednym rozsądnym rozwiązaniem jest zakup nieruchomości bezpośrednio od
    właściciela. Tak też uczyniłem i polecam takie rozwiązanie każdemu kto
    szanuje swoje plny.