  • Data: 2010-03-18 09:27:56
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Mar 2010 10:23:28 +0100, "Boombastic"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >A ty myślisz, ze prowizja za posrednictwo sprzedaży to jest opłata za
    >poszukiwanie mieszkania?

    jesli ja wynajme do tego posrednika, zeby z amnie odwalil robote, to
    tak - za prace nalezy sie placa...
    jesli sprzedajacy wynajmie sobie posrednika do sprzedania mieszkania,
    to rowniez nalezy sie placa za zdjecie problemow z glowy
    sprzedajacego.

    >Taką, że kupujesz za pośrednictwem. Gdzie znalazłeś tą ofertę? Na stronie
    >właściciela czy pośrednika? Skoro mowa jest o pośredniku to pewnie na jego
    >stronie. I skoro pośrednik chce prowizję to ty albo się godzisz, albo nie.

    dokladnie.
    ale skoro ma ta oferte u siebie to znaczy ze ma jakas umowe ze
    sprzedajacym, a ja jego prowizje place "w cenie" mieszkania.

    >A co by było jakby wylądowało ufo? Nie interesuje mnie gdybanie.

    czyli wg ciebie jesli np. ja na aucie napisze, ze je sprzedaje to
    wszystkie okoliczne komisy maja prawo je wciagnac do swojej oferty bez
    mojej wiedzy i zgody?
    i kasowac kase za obejrzenie mojego auta?

    pozdarwiam,
    Cyb