  • Data: 2010-03-18 11:33:50
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sama idea takiej umowy z szukajacym, to juz oplata za nic,
    Teoretycznie nie. Miałem taką sytuację, że jeden z pośredników (chyba
    najbardziej profesjonalny) zebrał informacje jakie parametry ma spełniać
    interesująca mnie nieruchomość (łącznie z ceną). Ta która mnie do niego
    zaprowadziła była oczywiście beznadziejna więc szybko o tym zapomniałem.
    Ale po pewnym czasie pośrednik zadzwonił do mnie z pytaniem, czy
    jeszcze jestem zainteresowany bo ma coś co może spełniać moje
    oczekiwania. Nie byłem zainteresowany bo już kupiłem co chciałem ale
    faktycznie gdybym nadal szukał to taka działalność pośrednika byłaby
    pożyteczna.