  • Data: 2010-03-18 12:01:21
    Temat: Re: Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ideą tej umowy jest to że pośrednik chce WYŁUDZIĆ na potencjalnym
    >kliencie ??? dane osobowe które można z zyskiem sprzedać lub
    >wykorzystać je do nielegalnych celów lub po prostu wyłudzić kasę za
    >"koszty pośrednictwa" ..

    Ty naprawdę masz jakąs manię prześladowczą.
    Zupełnie nie wiem czemu ma służyć twój post. Dodaj jeszcze do tego że skarb
    państwa też jest złodziejem bo chce za nic PCC 2%, notariusze to też
    złodzieje, bo nic nie robią i też chca kasę. W sądzie rejonowym także chcą
    kasę za zmianę księgi wieczystej. Wszyscy uwzieli się na ciebie.