  • Data: 2015-05-13 15:05:07
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-13 o 14:45, Ergie pisze:
    > To co napisałeś to jakiś absurd :-) Te bloczki nie mają spoin pionowych
    > - jest tam pióro-wpust ale bez żadnych uszczelek. Więc jak ktoś tego z
    > zewnątrz nie otynkuje to w zależności od siły wiatru będzie miał albo
    > cieplej albo zimniej :-)

    Hmm... czyli w ten pióro-wpust należałoby dać też kleju? Czy po prostu
    musi być tynk na zewnątrz?

    Jak budowałem z BK to rozumiem, że nadproża i takie różne nie-bloczkowe
    rzeczy dawałeś też "systemowe" (widzę, że Xellia ma jakieś specjalne
    "dodatki" w ofercie) czy jakoś inaczej sobie radziłeś?
    Jakie nadproże np. potrzeba dać nad otworem pod duuużą bramę garażową?

    Myślę pod kątem przyszłościowego garażu. Bramę chciałbym mieć najlepiej
    3-stanowiskową, ale nie wiem jeszcze czy takie w ogóle istnieją ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /