  • Data: 2015-08-15 23:03:21
    Temat: Re: Usuwanie suchych chwastow po randapie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2015 22:59:05 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Ja bym tam za bardzo nie przywiązywał się do słowa pisanego. A już
    > zwłaszcza do tego co pisze producent.

    Ale chyba producent raczej zawsze "przesadza", jezeli chodzi o skutki
    jakie wywoluje jego produkt :) Gdyby roundup dzialal na takie malutkie
    roslinki to producent chwalilby sie, ze zabija cale zielsko, niezaleznie
    od wielkosci. A tu pisze, ze musi byc minimum 5cm wysokie, zeby wchlonelo
    odpowiednia ilosc preparatu :) Takze raczej nalezy sadzic, ze chwast musi
    miec blizej 10cm, niz 3cm, jezeli producent pisze o 5cm, zeby zadzialal :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.