eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUziemienie, listwa wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połączyć?Re: Uziemienie, listwa wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połšczyć?
  • Data: 2009-03-17 00:06:34
    Temat: Re: Uziemienie, listwa wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połšczyć?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1tcj2j8yc1f5v.dlg@oldfield.org.pl...

    > ... że Jacuś jajakoko o nich nie ma pojęcia :D

    Tak, tak, oczywiście Adasiu Ty masz rację, bo Ty tak uważasz, a wszyscy w
    koło to idioci i debile.
    Spróbuj raczej to wytłumaczyć wykładowcom i egzaminatorom, którzy dopuścili
    mnię do egzaminów oraz do wydania mi dyplomów oraz uprawnień do wykonywania
    tego zawodu, także na stanowisku kierowniczym :)
    Widać według Ciebie oni wszyscy także nie mieli pojęcia na temat elektryki i
    wszyscy byli debilami :)
    Dam Ci adres. Chcesz się im pożalić i wypłakać w rękaw ? :D
    Adasiu być absolwentem szkoły o profilu elektrycznym, a znać się na
    elektryce to dwie całkiem różne rzeczy. Tu potrzeba jeszcze doświadczenia, a
    nie tylko i wyłącznie teorię. Oczywiście cóż może znaczyć moje doświadczenie
    raptem 23 lata w tym zawodzie w stosunku do Twojego doświadczenia w
    pomawianiu prezesa QMC :D