  • Data: 2016-03-25 18:23:43
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 14:37, Budyń pisze:

    > konkrety? próba zrównania zwiazkow homo z małzenstwami

    I z czym masz problem?
    Niech się pobierają i niech korzystają z praw jakie obecnie daje
    instytucja małżeństwa:
    - wspólne gospodarstwo i możliwość wspólnego rozliczania podatków
    * obecnie nie ma takiej możliwości, a przekazywanie środków na
    życie niepracującemu partnerowi prawo może zakwestionować i nakazać
    zapłatę podatku od darowizny
    pomijam już fakt, że prawo może ukarać taką osobę za niezłożenie
    odpowiedniego dokumentu.
    - prawo dziedziczenia
    * nawet jeżeli zostanie spisany testament to i tak rodzina zmarłego
    może go podważyć i pozbawić partnera zmarłego prawa do dziedziczenia,
    co ciekawsze prawa do majątku, który samemu się tworzyło
    wspólnie ze zmarłym partnerem
    darowizna połowy majątku nie rozwiązuje problemu, bo jako osoba
    obca, obdarowany musi zapłacić podatek od darowizny,
    którego nie płaci osoba spokrewniona lub małżonek, poza tym w
    razie śmierci partnera taka osoba nie dziedziczy z automatu połowy
    części tego partnera
    - prawo do podejmowania decyzji w imieniu partnera np. w razie
    konieczności leczenia lub podjęcia decyzji o zaprzestaniu leczenia
    * dla przykładu jeżeli Twoja żona uległaby wypadkowi i byłaby w
    stanie śpiączki to Ty jako prawowity małżonek podejmujesz decyzje
    w przypadku partnerów, cała sprawa się komplikuje, bo decyzja
    zawsze należy do najbliższej rodziny, a nie do partnera, który zgodnie z
    obecnym prawem jest osobą obcą
    w takich sytuacjach trzeba by spisywać pełnomocnictwa z czym się
    wiążą dodatkowe koszty oraz konieczność przewidzenia możliwych sytuacji
    - prawo do korzystania z ubezpieczenia zdrowotnego osoby, która nie ma pracy
    * osoba pracująca może dopisać do swojego ubezpieczenia zdrowotnego
    członka rodziny
    z osobami niebędącymi członkiem rodzin jest problem
    - kwestie informacyjne np. w sprawie rozliczeń za media czy też
    informacje medyczne
    * współmałżonek nie ma z tym problemu
    osobie obcej nie zostaną udzielone żadne informacje
    oraz jeszcze wiele innych praw.

    > łącznie z prawem do adopcji dzieci

    Związki homoseksualne nie powinny mieć takiego prawa.
    Inną sprawą jest wychowywanie własnych dzieci.

    > Próba wykrzywienia języka poprzez zastepowanie słów tato i mama jakimis
    dziwolągami.

    Jaki masz tu problem?
    Wiadomo, że tylko jeden z partnerów homoseksualnych może być rodzicem.
    Do drugiego może się zwracać np. "wujku"
    Przypadków dwóch wujków czy dwóch cioć nie przewiduję j.w.

    > Szantaze różnych homo wobec przedsiebiorów.

    A co z szantażami pracodawców, którzy często zwalniają osoby homoseksualne?
    Poza tym w razie zwolnienia pozostaje sąd i udowodnienie przed sądem, że
    zwolnienie nastąpiło z powodów uprzedzeń do homo.

    > I tak dalej, po plasterku ukształtujemy nowoczesnego radzieckiego, tfu
    lgbtqwertowego człowieka

    Po co tu prezentujesz swoją paranoiczną niechęć wobec byłego związku
    radzieckiego?
    Dziwi mnie dlaczego tak często fanatyczni katolicy wszystko co uważają
    za zło przyrównują do byłego ZSRR oraz komunistów?
    Macie z tym jakiś problem?
    Może chcesz o tym poromawiać?

    > Aktywistka gejowska i pisarka rosyjska Pani Masha Gessen posiadająca również
    obywatelstwo amerykańskie, podczas dyskusji w Sydney powiedziała:
    > "Nie chodzi o prawo homoseksualistów do zawarcia małżeństwa, ale o to, że
    instytucja małżeństwa powinna przestać istnieć. Walka o małżeństwa dla
    homoseksualistów zazwyczaj wiąże się z ukrywaniem tego, co mamy zamiar zrobić z
    małżeństwa..."

    Masha Gessen to nie wszyscy homoseksualiści.

    > otwórz oczy. To ze nas kroją po plasterku to nie znaczy ze nie zarżną. Patrz tylko
    na spustoszenie moralne na zachodzie -spoleczenstwo zostalo oslabione lewckimi
    pomysłami

    Otwórz oczy! Najbardziej lewacki obecnie jest PIS.

    > , i gdy pojawil sie problem islamu okazuje sie ze nie jest w stanie sie obronic.
    > Francja bedzie kalifatem albo skonczy sie wojna domową gdy francuzi sie w koncu
    obudzą - będzie rzeź przy którym holokaust to bajka.

    Nie mieszaj homoseksualistów z islamem
    Co do islamu znasz już moje stanowisko.