  • Data: 2014-09-12 13:48:31
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Sep 2014 03:59:00 -0700 (PDT), Kris

    > Może warto zmienić na taki co sobie poradzi.

    Podaj model.

    To jeszcze pozostało ci odpowiedzieć na to pytanie. Dlaczego stożek
    zwężający się ku górze, zapięty siateksem w podstawie, jest gorszy niż
    szczelina o dużo mniejszej powierzchni, za to z siateksem za szczeliną.

    > Bo klienci chcą mieść wybór.

    Prawidłowa odpowiedź brzmi: ponieważ działa
    to lepiej niż tradycyjny okap z siateksem.

    > Dużo lepszym rozwiązaniem wg mnie byłaby szczelina w ścianie
    > za kuchenką na wysokości garnka czy nawet trochę wyżej
    > i wentylator kanałowy na końcu kanału wentylacyjnego.

    Wiem, dlatego tak właśnie sobie zrobię. :P

    --
    Pozdor Myjk