  • Data: 2010-08-16 09:48:18
    Temat: Re: Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    adams99 pisze:
    > Witam.
    >
    > Temat odwieczny niczym moda na sukces. Przede mną wybór lodówki.
    > Zrobiłem wstępną selekcje i skupiłem się na trzech firmach:

    Co do tych 3 to sie nie wypowiem, ale bardzo przejechalem sie na
    Whirpool kiedy wyszlo na jaw, ze potrafi sie popsuc jeden z 2 czujnikow
    temperatury ktory jest zatopiony w tylnej sciance i niewymienny.

    Jak moze sie popsuc czujnik tak prosty jak rezystor ?
    Ano starzeje sie tworzywo w ktorym jest umieszczony, lapie wilgoc i
    zaczyna falszowac wartosc rezystancji.

    KJ