  • Data: 2009-10-14 23:23:38
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
    news:ha7rbr$5l$1@inews.gazeta.pl...

    > http://hmotoryzacji.sisco.pl/P1000222.JPG

    Po pierwsze pewnie masz niezabezpieczone szczyty tych ścianek i one wystają
    otworami ponad wełnę. Porażka. Trzeba je upiłować i zakleić od góry od
    szczytu.
    Czy masz wełnę w samych profilach ? nawciskali tam? A wiatroizolacja jest od
    góry wełny?

    Jeżeli nie to przerwij roboty i musza to rozebrać i przerobic.
    Pisałem o tym miliony razy