  • Data: 2009-10-14 23:29:43
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:ha8ium$t4r$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Kiki to byly uzytkownik tej grupy. Od lata sie tu nie produkuje, pewnie
    > sie na nas pogniewal bo czasami krytyki mu nie szczedzilismy. :-)

    Nie pogniewał aż tak bardzo . Czytam tylko nie mam siły z wykonawcami
    polemizować, którzy sie na niczym nie znają.
    Tą robote trzeba rozebrać. Wyjmij wełnę, daj zdjęć ścian szczytowych i
    działowych tych przenikających płaszczyzne połaci.
    Myślę, że bez wiekszego remontu teraz się nie obejdzie.

    > Ale..., temat ocieplenia poddasza poznal dokladnie na przykladzie swojego
    > domu w ktorym to wykonawcy spierniczyli mu wszystko co spierniczyc mozna
    > bylo, a nawet wiecej. Jego doswiadczenia to dosc cenne zrodlo informacji,
    > bo chlopina sporo przeszedl. Pewnie przez to mial malo popularne poglady.
    > :-) Szukaj postow z przed roku dotyczacych ocieplenia poddasza.

    Ja bym swoje poddasze rozebrał mimo tych napraw i je zrobił od nowa.
    Co ja się z tym wianiem namęczyłem. Przy -10 i wietrze w zeszłym roku były
    miejsca, że ogrzewanie nie działało, taki wiatr.