  • Data: 2009-10-15 08:36:03
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:hb5mnr$jas$1@opal.futuro.pl...

    > Ja bym swoje poddasze rozebrał mimo tych napraw i je zrobił od nowa.
    > Co ja się z tym wianiem namęczyłem. Przy -10 i wietrze w zeszłym roku były
    > miejsca, że ogrzewanie nie działało, taki wiatr.

    A wieje Ci teraz po remoncie??
    Ostatnio niezla jazde na pomorzu mieliscie, zreszta wszyscy mieli.
    Korzystajac z wiatru przed ociepleniem welna obadalem wczoraj wiejace
    miejsca u siebie by od nich zaczac. Dach deskowany i glownie wieje na styku
    scian szczytowych. Krokiew mam przy samej scianie od wewnatrz. Jak myslisz
    wypelnic to piana za krokwia? Za murlata bede musial tylko wiercic otwory
    zeby zrobic troche przeciagu do wentylacji pod deskami.

    Pozdro.. TK