  • Data: 2009-10-15 13:22:02
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:2d01272b-3a7c-42db-8c33-c64e14efe69f@o41g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 15 Paź, 10:36, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    >Ja dałem na krokwie folię wysokoparop. i na to kontrłaty szerokości
    >krokwi a dopiero na tym mam deskowanie i papę. Nieszczelności są na
    >razie na styku ocieplenia zewnętrznego (styropian) i folii. Przyklejam
    >taśmą klejącą (delta multiband) folię do styropianu tak aby mogła
    >folia drgać nie odklejając się od taśmy. Następnie ten "taśmowy

    No właśnie.
    Trzeba robić ocieplenie późną jesienią i musi byc tak, że bez paroizolacji i
    zamknięcja płytami KG nie ma prawa wiać.
    Nie wolno pozwolić zamykać skosów zanim całość nie będzie wypełniona wełną.
    Ja bym odczekał do zimy z zamykaniem sufitów.
    Najgorsze jest wydmuchiwanie ciepła z wełny. Właściwie to jest wtopa
    finansowa. trzeba robić od nowa.