  • Data: 2013-07-01 17:26:07
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > wielkość okien zwykle wynika z prostej normay na minimalną powierzchnię
    > okna do powierzchni pokoju.

    W mieszkaniach tak, w domach zwykle ten stosunek jest większy niż minimum
    nakazane przez normę, ale bardziej mi chodzi o ilość a nie o powierzchnię. W
    mieszkaniach okna z jednego pokoju rzadziej wychodzą na dwie strony świata,
    więc pokoje mają po trzy ustawne ściany. W domkach często jest więcej
    mniejszych okien a wiadomo że przy samej krawędzi okna szafy się nie ustawi.

    Pozdrawiam
    Ergie