    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Date: Wed, 10 Jul 2013 11:58:34 +0200
    <kqmio0$688$1@news.task.gda.pl> <kqustk$mkj$1@node2.news.atman.pl>
    <kquvei$obf$1@node1.news.atman.pl> <kr12iu$ser$1@node1.news.atman.pl>
    <kr3e5v$a0e$1@node1.news.atman.pl>
    <1czzopumxls25.1mif76d1zzvwr$.dlg@40tude.net>
    <kr3nnp$kh5$1@node1.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <krglqr$kti$1@node2.news.atman.pl> <k...@w...czorty.pl>
    <krharn$a5t$1@node2.news.atman.pl>
    <1kkhamw933p5j.z97rxxt1x0fn$.dlg@40tude.net>
    <krj8a0$31t$1@node2.news.atman.pl>
    <7vlkihfze8bt.p2u1yfvpngbg$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > W tygodniu jecie oboady o 15? Gratuluję, u mnie najwcześniej to 16,30.
    > Dzieciaki by zgłodu zjechały.

    Kto z nas wraca wcześniej ten je dziećmi drugie z nas je później. Bywa że
    np. ja jem obiad o 19, ale dzieci z żoną o 14.

    > Jaki wybór? Praca to praca, trzeba do niej chodzić w określonych
    > godzinach.
    > Mogę oczywiście rzucić pracę, tylko z ekonomicznego punktu widzenia jest
    > bez sensu.

    Pracę można zmienić. My np. oboje zmieniliśmy prace na gorzej płatne, ale za
    to z bardziej elastycznym czasem pracy. Niby zarabiamy mniej niż moglibyśmy,
    ale za to nie mamy takich dylematów czy dziecko dać do żłobka czy do niani.

    Bardziej zdesperowana znajoma zmieniła dobrą pracę biurową na pracę
    ekspedientki w butiku w centrum handlowym bo dzięki temu ona jest z dziećmi
    rano, a jej mąż popołudniami - tak widzą się tylko kilka godzin dziennie,
    ale chcieli więcej czasu spędzać z maluszkiem.

    Pozdrawiam
    Ergie