  • Data: 2017-04-25 10:40:34
    Temat: Re: Wieża ciśnień zamiast zbiornika ciśnieniowego
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    > piszą niby to 2000 litrów, ale pewnie brzy braku żelaza w wodzie. Jak
    > ktoś ma go za dużo, to pewnie wytrzyma maks połowę tego.
    Jest gorzej.Nie wymyślono lepszej metody usuwania żelaza i manganu z wody
    niż napowietrzanie i filtracja. Nie ma takiej i już.
    w tym wypadku mamy drugi ulement systemu: filtrację.Oznacza to, że wszystkie drobinki
    żelaza , większe niż "sito" filtra zostaną zatrzymane.Jakieś 1%, bo żelazo i MANGAN
    są w wodzie związkami rozpuszczalnymi.Dopiero pod wpływem tlenu robią się
    nierozpuszczalne.
    Wprawdzie jest sporo metod, które wodzie robią dobrze, jednak jest probny szczegół:
    nie ma dowodów na ich skuteczność.No nie ma.To, że jakiś facet o obco brzmiącym
    nazwisku obiecał, to nie znaczy, że to prawda. To się nazywa reklama i
    marketing..Ostatnio zresztą tą metodą zajmują się całe instytutu.Dlatego mamy np
    sporo wierzby opałowej, paulowni, goii, a z innych dziedzin-cudowne maszyny to
    leczenia światłem, wybielania zebów, czy wyłapywania żelaza z wody.
    Dlatego Zenek pisał prawidłowo.
    Pozdro.abomito