  • Data: 2010-07-21 20:39:21
    Temat: Re: Wiruje pralka i podłoga drga
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zepsuć na dobre. Podsumowując, nigdy więcej pralki Polar. Ja niestety ze
    > względu na bardzo małą łazienkę nie mogę wstawić pralki z okienkiem.

    My mamy od około 7 lat pralkę ładowaną od góry Candy (1000obr).

    Podstawa to poprawne wypoziomowanie , tak aby stała bardzo stabilnie.

    U nas pralka nie przesuwa się nawet na milimetr. Oczywiście wprowadza spore
    wibracje jak każda ładowana od góry i w miarę hałasuje , ale nic złego się
    nie dzieje i nie wędruje po łazience ;)

    Osobiscie uważam że coś nie tak z poziomowaniem Polara , bo pralka musi stać
    stabilnie i nieruchomo ...