  • Data: 2010-07-22 05:10:42
    Temat: Re: Wiruje pralka i podłoga drga
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawdzałem poziomicą i jest idealnie z każdej strony.
    Własnie nie wiem tylko czy na fakt że podłoga mi drga ma wpływ to że
    postawiłem ja na tym chodniczku. Jest to taka typowa wycieraczka do
    drzwi, z tym że nie gumowa tylko taka z wykładzina i bardzo malym
    włoskiem, taka ala wykładzina.
    Piszecie że chałasuje, to nie jest takie może straszne do
    przyzwyczajenie mi bardziej chodzi o to czy u Was też jak pralka
    wiruje i stoicie koło niej na podłodze z płtykami to pod nogami
    czujecie dziwne wibracje?. Bo najbadzie to te wibracje sie pewnie
    rozchodza po sąsiadach, a że ja dużo piorę to często uzywam i jak to
    będzie się tak rozchodzić to zaraz się do mnie ktoś przyczepi