eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWłączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"? › Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
  • Data: 2016-10-31 10:07:18
    Temat: Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:nv5mmc$tod$1@usenet.news.interia.pl...

    > Zawsze wydawało mi się, że dokłada się tylko przełączniki krzyżowe w
    > dowolnej ilości i nic nie trzeba "dorabiać".

    Trzeba jeszcze pociągnąć kable do tego włącznika, co pociąga za sobą
    konieczność kucia ścian.

    > Coś nowego teraz wymyślili? ;)

    Nie wiem czy to takie nowe, ale są włączniki bezprzewodowe. Wywierca się
    tylko miejsce pod puszkę, montuje włącznik z nadajnikiem bateryjnym, a
    odbiornik można zamontować przy przekaźniku schodowym. Szybko, bez kucia,
    bez rozciągania kabli.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba