  • Data: 2017-12-27 08:38:39
    Temat: Re: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 01:09:58 UTC+1 użytkownik Sebastian Rusek napisał:
    > Ile tam masz ton złoża? Ile ton solanki dziennie zużywasz na regenerację? ;)

    26 litrów. A solanki to nie wiem, co 2,2 m3 jest chyba regeneracja.

    > W korpusie 10" mieści się kilkaset gram kationitu i daje to około
    > 300-400l wody o twardości 0 przy wejściowej podobnej do tego co Ty masz
    > a potem przez kilka litrów rośnie do wartości wodociągowej. Klasyk
    > gdzieś napisał, że to dobre do demineralizacji wody dla chomika;)

    Nie rośnie bo mierzę, poza tym gdyby rosło to od razu miałbym syf
    pod prysznicem i osad w czajniku. Przed montażem co parę dni trzeba było
    wylewać litry kwachu cytrynowego żeby to ogarnąć.

    > Ok, czaję, że masz dużo więcej tej żywicy... dom jednak zużywa ładne m3
    > wody i nie wierzę, że piszesz "radzi" a nie "radził" (przez pierwsze
    > kilka dni w porywach) albo po prostu nie zmierzyłeś później;)

    Radzi sobie od lipca, soli zjadł połowę z tego co nasypał Mietek przy
    montażu. Póki co jest git. A zużycie 7m3/miesiąc.

    L.