  • Data: 2013-11-08 13:30:00
    Temat: Re: Wodny dylemat
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-08 13:10, Ergie pisze:

    > Stanowiły by mostek cieplny ale one stanowią tylko kilka % powierzchni a
    > od spodu chudziak graniczy z ciepłym gruntem całą powierzchnią.

    Ale nawet ulozony styropian na gruncie nie izoluje go calkowicie. Slowem
    tego styropianu musialoby byc znacznie wiecej niz zwyczajowo przyjmuje
    sie na posadzki zeby w srodku zimy grunt pod nim nie zamarzl ale faktem
    jest, ze plycej.
    Prawde mowiac nie mam pojecia co u Bruneta byl za grunt. Moze humusu nie
    zgarna, albo fundamenty wypelnil glina? Standardowo w przepuszczalnym
    gruncie woda nie powinna byc zagrozeniem. No chyba, ze chodzi o piwnice.
    Nie czytalem tego watku prawde mowiac.

    Pozdro.. TK