  • Data: 2009-04-03 06:25:14
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gr39bo$7om$1@news.onet.pl...

    > Chlopaki, ze tak powiem. Dawno temu ktos opisywal jak to uszczelki w oknach
    > wycinal, zeby troche powietrza bylo??

    Bo miał niesprawną wentylację.
    Czy Ty nie widzisz różnicy między nawiewem przez uszczelki a nawiewem
    przez szparę w ścianie, czy (jak ktoś to dowcipnie napisał) jaja sobie
    robisz?. To powoduje stałe zawilgocenie muru i rozwój fauny i
    flory ;-)

    Skoro to wszystko jedno jak powietrze sobie wchodzi, to tez wszystko
    jedno jak sobie wychodzi - prawda?
    Czyli po co budować kominy (a to kosztuje niemało) lepiej zostawić po
    prostu dziurę w dachu i będzie git!
    ;-)

    Rozumiem że wstyd się przyznać że macie spieprzony montaż okien, i
    teraz wmawiacie sobie i innym (wbrew faktom) że tak jest OK. Takie
    koło wzajemnej adoracji osób pokrzywdzonych przez fachowców. No ale to
    normalne - mózg odrzuca złe myśli aby dało się dalej żyć. Nikt
    przecież od tej pleśni nie umrze - ja nie umarłem, więc i Wy też.
    ;-)

    > Ale jaja, Krzemo rzucil cos nowego i cala doktorancka dysputa sie zaczela.
    > Okna bez tasmy nic nie warte, ale wyciete uszczelki i owszem czemu nie, byle
    > w gorze nie na dole.

    Dla mnie jakiekolwiek wycinanie uszczelek to barbarzyństwo. Taki
    kolejny ersatz i tandeta! Do tego powinny być specjalne nawiewniki
    albo wentylacja mechaniczna. No ale znowu - od tandety nikt nie
    umarł ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.