  • Data: 2009-04-06 19:04:28
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > A wiesz, zawodowo uczestniczylem kiedys w kursach powiedzmy
    > sprzedazowych dla przedstawicieli itp. Kursy prowadzili madrzy ludzie
    > za spora kase, zajmujacy sie selekcja kadr na okreslone stanowiska i
    > wykladajacy psychologie na wyzszych uczelniach. Jako ze psychologia
    > lezala swego czasu w kregu mojego zainteresowania to w tej dziedzinie
    > sporo sie dowiedzialem. Jednym ze schematow dobrej prezentacji jest
    > szokujace uswiadomienie blachego problemu i sprowadzenia go do rangi
    > jakiejs smiertelnie powaznej sprawy. Sprzedajac np. odkurzacz w sieci
> [...]

    a jesteś pewien czy tylko z grzeczności zaprzeczasz.

    mamy błachy problem postawiony do rangi śmiertelnie poważnej sprawy, mamy co
    chwila powtarzane historie o pleśniach i grzybach które zjedzą okna, mamy
    produkt mało obecnie popularny który sie chce wylansować.

    mnie to ewidentnie wygląda na agresywny marketing.