eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWstawili mi okna :-)Re: Wstawili mi okna :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wstawili mi okna :-)
    Date: Mon, 6 Apr 2009 21:04:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <grdjp9$bj6$1@news.onet.pl>
    References: <gqu7lu$vi4$1@achot.icm.edu.pl> <1...@n...onet.pl>
    <gr54dn$7c0$1@opal.futuro.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>
    <gr768u$kq6$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <gr7pla$5cg$1@opal.futuro.pl>
    <gr7qbr$p8t$1@news.interia.pl>
    <b...@j...googlegroups.com>
    <grb2c3$j3$1@news.interia.pl>
    <a...@o...googlegroups.com>
    <a...@e...googlegroups.com>
    <f...@c...googlegroups.com>
    <grcgvu$q6p$1@news.interia.pl> <grd11r$iuo$1@news.onet.pl>
    <grdb29$ser$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: btz103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239044714 11878 83.29.171.103 (6 Apr 2009 19:05:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 19:05:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:356272
    [ ukryj nagłówki ]

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:grd11r$iuo$1@news.onet.pl...
    >
    >> jak czytam to co pisze kolega Krzemo to zbyt mi to mocno zajeżdża
    >> dobrze wyuczona lekcją agresywnego marketingu, zbyt wiele argumentów
    >> i porażających obrazowych przykładów, jak na zwykłego zaangażowanego
    >> inwestora.
    >
    > A wiesz, zawodowo uczestniczylem kiedys w kursach powiedzmy
    > sprzedazowych dla przedstawicieli itp. Kursy prowadzili madrzy ludzie
    > za spora kase, zajmujacy sie selekcja kadr na okreslone stanowiska i
    > wykladajacy psychologie na wyzszych uczelniach. Jako ze psychologia
    > lezala swego czasu w kregu mojego zainteresowania to w tej dziedzinie
    > sporo sie dowiedzialem. Jednym ze schematow dobrej prezentacji jest
    > szokujace uswiadomienie blachego problemu i sprowadzenia go do rangi
    > jakiejs smiertelnie powaznej sprawy. Sprzedajac np. odkurzacz w sieci
    > poza sklepowej jednej ze znanych firm na literke R na poczatku
    > prezentacji opowiada sie pierdoly o roztoczach, wprowadza atmosfere
    > horroru, robi odpowiedni nastroj i na koniec tego wstepu pokazuje sie
    > zdjecie w duzym zblizeniu roztocza najlepiej w jakims ochydnym
    > ujeciu. Jak trafi sie w odpowiednim momencie z odpowiednim nastrojem
    > to klient jest juz ugotowany. Zdjecie roztocza wyswietlane jest do
    > konca prezentacji i szczesliwego nabycia jedynego zbierajacego na
    > swiecie odkurzacza za 7 tys. zlotych. Manipuluje sie do tego stopnia,
    > ze ludzie dorosli tyle lat nie mieli problemu z roztoczami, ba nawet
    > w zyciu o nich nie pomysleli, a tu masz jedna prezentacja i takie
    > zagrozenie. To oczywiscie nie jest opis postepowania Krzema zeby bylo
    > jasne

    a jesteś pewien czy tylko z grzeczności zaprzeczasz.

    mamy błachy problem postawiony do rangi śmiertelnie poważnej sprawy, mamy co
    chwila powtarzane historie o pleśniach i grzybach które zjedzą okna, mamy
    produkt mało obecnie popularny który sie chce wylansować.

    mnie to ewidentnie wygląda na agresywny marketing.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1