  • Data: 2009-04-07 08:01:30
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 15:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jak czytam to co pisze kolega Krzemo to zbyt mi to mocno zajeżdża dobrze
    > wyuczona lekcją agresywnego marketingu,

    A mnie Twoje wypowiedzi zajeżdżają nastolatkiem ...
    ;-)

    No to jak? Pochwalisz się w końcu w jakiej dziedzinie budowlanki
    jesteś "wykonawcą", czy po prostu fandzoliłeś bez sensu jak zwykle?
    ;-)

    >zbyt wiele argumentów i porażających
    > obrazowych przykładów, jak na zwykłego zaangażowanego  inwestora.

    Chcesz powiedzieć że zwykły inwestor to taki mało inteligentny że nie
    potrafi obrazowo przedstawić swoich argumentów?
    Obrażasz inwestorów - a to nie ładnie! Ponoć papu Ci dają...
    ;-)

    Co do mojej osoby wystarczy przeanalizować wpisy w innych wątkach żeby
    mieć pewność że z marketingiem i reklamą (szczególnie uszczelnień do
    okien) nie mam nic wspólnego.
    ;-)

    Popadasz w marketo-paranoję - uważaj! Nie podnoś tego kamienia bo
    wyskoczy spod niego agresywny sprzedawca i sprzeda Ci taśmę!

    Pozdrawiam,
    Krzemo.