  • Data: 2009-04-07 08:15:12
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:grdjp9$bj6$1@news.onet.pl...

    > :-)))
    > Czy jestem pewien? Tak sadze, zreszta to i tak nie ma znaczenia. Grupa nie
    > jest miejscem na analize czyjejs psychiki, choc niektorym piszacym na te
    > grupe psychoterapia z pewnoscia by sie przydala, a no niejaki G dla
    > przykladu.

    A ja mam taką teorię że niejaki "Marek Dyjor" to troll. Zobacz jak
    umiejętnie podgrzewa atmosferę.. szuka sprzymierzeńców, antagonizuje,
    wmawia że ktoś coś napisał mimo że tego nie napisał, i przede
    wszystkim robi wszystko żeby temat (nudny już) nie umarł...
    ;-)

    Nie pisałem że pleśnie zjedzą okna, mówiłem że mogą się pojawić a to
    spora różnica. To taka różnica jak pomiędzy powiedzeniem że jesteś
    całkowitym bezmózgowcem a stwierdzeniem że może nie powiedziałeś nic
    mądrego...
    ;-)

    > Mamy tez brak namacalnego potwierdzenia tego śmiertelnego problemu,

    Zapraszam na oględziny... będziesz sobie mógł pleśń pomacać.. no ale
    ten problem nie jest śmiertelny (przecież pisałem że od tego nie
    umarłem)
    ;-)

    > wiec chyba EOT.

    Tak by było najlepiej...