  • Data: 2009-04-06 22:39:48
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:56918378-938d-449f-9cd2-13bf13880116@k2g2000yql
    .googlegroups.com...

    >Dobra czy nie, to płaci robolom tyle samo i oczekuje od nich że sami
    >się opiorą i ubiorą... Taki mam obecnie obraz budowlańców... zupełnie
    >inny niż wyidealizowany gdy zacząłem pierwszą budowę... Ale to trzeba
    >przeżyć by zrozumieć.
    >;-)

    OIczywiście! Dobra firma płaci głodowe pensje swoim pracownikom. Jedynie co
    robi do wystawia faktury na 5 razy tyle co ekipa. Jak nie ma nadzoru tak nie
    ma, bo ten sam kierbud nadzoruje w firmie na umowę zlecenie.
    Prać muszą sami. Jedynie co zapewnia to wode mineralną.
    Ale w dużych firmach jest jeszcze mobbing. Pracownicy pastwią się nad innymi
    pracownikami.