  • Data: 2010-09-07 15:54:37
    Temat: Re: Wybór alarmu
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:

    > Widzę, że nigdy nie miałeś do czynienia z ww czujkami.

    Z montowanymi poza budynkiem nie, ale pamiętam jakiś artykuł i nie
    wyglądało tam, że trzeba je mocować jakoś bardzo wysoko.

    > I dlatego montowanie takiego systemu mija się z celem.
    > Za pieniądze wydane na zewnętrzne bariery i czujki ruchu kupisz 2-3
    > kamery + rejestrator, które umożliwią podgląd posesji z dowolnego
    > miejsca kuli ziemskiej, a przy tym wyślą obraz i zdjęcia na serwer, skąd
    > będzie można później w każdej chwili je pobrać w celu rozpoznania
    > gówniarzy z następnej wsi,

    Gowniarze ze wsi maja kaptury i bejsbolowki i tyle ich poznasz.

    Kamery OK, ale pod warunkiem ze ktos sie w nie bedzie patrzyl.

    > Dla prawdziwego złodzieja tego typu bariery czy zewnętrzne czujki ruchu
    > nie stanowią żadnej przeszkody uniemożliwiającej czy utrudniającej
    > włamanie do domu.

    Czujki nie, zalaczony alarm cichy czyli jak rozumiem syrena na pol mocy
    skraca mu czas na dzialanie - ile moze ukrasc jesli przyjmie zalozenie
    ze ma 3 minuty od wlaczenia ?

    Bizuterie jesli lezy na wierzchu, a jesli nie lezy to stereo moze
    wyniesc dla satysfakcji chyba bardziej, bo juz LCD powyzej 40 cali sie
    slabo zmiesci w limicie czasowym.

    > Zawodowy złodziej przed dokonaniem włamania dość długo
    > obseruje obiekt i poznaje zachowania domowników i stara się zdobyć jak
    > największą ilość informacji.

    Ale to chyba jak licza na wiekszy lup niz przecietna nazwijmy to klase
    srednia, ktora kase ma w banku, bizuterie nowoczesna z plastiku i w
    ogole :-). U mnie w krotkim czasie z dobr szybkozbywalnych to tylko
    audio-video i 1 notebooka mozna wyniesc.

    > W nocy jak obudzi człowieka kilka razy nawet najcichszy alarm to będzie
    > wkur....

    owszem, ale w nocy to akurat zewnetrzne czujki falszywymi alarmami nie
    rzucaly.

    > Jaką największą ilość interwencji w przeciągu miesiąca miałeś ?

    byl taki miesiac ze bylo ich kolo 15-tu.

    KJ