  • Data: 2010-09-07 18:00:39
    Temat: Re: Wybór alarmu
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:

    > A wiesz, że rejestratory i kamery także posiadają specjalną funkcję
    > rozpoznawania ruchu ?
    > W chwili wykrycia ruchu system może zacząć wysyłać obraz na serwer, może
    > wysłać SMS-a lub zadzwonić na tel. komórkowy, poprzez który mozna
    > obserować co się dzieje na podwórku, czy w domu. W razie stwierdzenia
    > obecności osób nieporządanychmożna pojąć akcję

    jak nie masz umowy z firma ochroniarska to reakcja Policji bedzie
    obawiam sie za dluga, a od sasiadow to ja bym za wiele nie oczekiwal -
    nie maja broni, a samymi rekami czy nawet sztacheta na 2-3
    zdeterminowanych dresow ?
    W przypadku obrony zdrowia i zycia OK, ale nie dla przedmiotow.

    > A może jednak 30 minut ?

    U mnie dojezdzaja w gora 5.
    Jak wiadomo ze zajmie im 30 bo takie a nie inne warunki to duzy problem.
    IMO wtedy raczej brak syreny i ciche monitorowanie takie jak opisales.
    Niech sie poczuja niezagrozeni itd...

    > To różnie bywa. Znam przypadek kradzieży u przeciętnego obywatela. Ani
    > majętnego, ani niczym się nie wyróżniającego. Wyczaili, że wyjechał na
    > wczasy i mu ogołocili calutkie mieszkanie w bloku, wywożąc nawet meble.

    Moze ktorys akurat meblowal nowa chalupe ?

    > O matko, kto Ci tak spier..... ten system alarmowy ?

    Nie wiem czy od razu spierdolil, czujki sa zewnetrzne na budynku i same
    czujki narozne nie byly jakims problemem, to czujka typu bariera (taka
    co patrzy na obie strony wzdluz sciany) lubila sie zalaczyc i ciezko
    powiedziec czy kot, czy ptaki czy slonce - jest na poludniowej stronie.

    Wlasnie dlatego - po doswiadczeniach z czujkami na budynku uwazam, ze
    system z czujkami poza budynkiem jest lepszy - mozesz ustawic je
    schowane w malej architekturze ogrodowej, tak zeby zlodziej ich nie
    wypatrzyl przed akcja, mozna tak ustawic zeby patrzyly na sciany a nie
    siegaly gdzies do krzakow itd... Jendoczesnie montujac puste obudowy na
    zewnatrz tak aby powstala luka bedaca niby zaproszeniem zlodzieja.

    KJ