  • Data: 2011-10-14 13:30:14
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j799hr$ovu$1@opal.futuro.pl...

    > Ale nie chcą się przyznać tylko bronią. Straszny jest ten terror
    > religijny.

    ja to bym sie przyznał, ale do "zastraszanie, wywoływanie poczucia winy i
    strachu przed niewidzialnymi" naprawde nie moge. Ani ja nie byłem
    zastraszany, a ni moje dziecko nie jest. Tak to sobie jeden ateista drugiemu
    opowiada, ale poniewaz g... wiedzą to i g... opowiadają. Duzo macie jeszcze
    takich mitów? Ten o inkwizycji znam, cos innego dajcie. Z niektórych to mam
    niezły ubaw.

    b.