    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Date: Sat, 15 Oct 2011 15:38:39 +0200

    W dniu 15.10.2011 04:34, Tornad pisze:

    > Mlody ja pisalem o tym, ze czestotliwosc zrodla swiatla poruszajacego sie w
    > medium, jakim dla swiatla jest proznia, ta kosmiczna i bezkresna, zalezy od

    Dziadu, niepotrafiący nawet poprawnie cytować czy polskich znaków
    kodować - próżna nie jest żadnym medium. Poza tym jako taka nie istnieje.

    > predkosci tego zrodla w stosunku do tego medium. Takie zrodlo generujace swoja
    > podstawowa czestotliwosc np w kolorze zoltym, bedzie swiecic przed soba w

    Obserwowane przesunięcie dopplerowskie zależy od wzajemnej prędkości
    obserwatora i źródła, a nie od prędkości źródła od jakiegoś twojego
    jedynie słusznego układu odniesienia.

    > kolorze niebieskawym a pozostawiac za soba fale o kolorze czerwonawym.
    > Ja o fotonach nic nie pisalem; bo jak do tej pory nikt go nie widzial i nie
    > wie ja wyglada. Wiec nie zmieniaj tematu.

    A elektron widziałeś, głąbie? Czy może to kolejny element spisku?

    [ciach]

    > Juz napisales, ze nie rozumiem, teraz zaczynasz mnie pieszczotliwie
    > osmieszac. Potem zaczna sie wyzwiska wreszcie wsadzisz mnie do KF. Juz to tez
    > przerabialem. Beton.

    Nie musisz się podpisywać w środku wypowiedzi, drogi Betonie.

    > Poskarz sie swemu guru ze nie potrafisz odpowiedziec na moje pytanie,
    > powtarzam: jak to jest, ze kazdy obserwator zgodnie z postulatem Einsteina
    > musi odebrac, zmierzyc predkosc swiatla jako rowna c, a efekt Dopplera dziala.

    Nie zawsze równą c (to jest prędkość obserwowana dla światła w próżni).

    > A Ty jak kretyn, ktory bezkrytycznie wierzy we wszystko co jest wydrukowane.

    Ja? Bezkrytycznie? A gdzie tak napisałem, hmm?

    BTW - jak tam twoja konstrukcja elektromagnetycznych osłon
    antyhuraganowych? Dużo już sprzedałeś? Czy może globalna klika
    einsteinowców twoje wysiłki sabotuje?

    > No wiec wytlumacz mi co oznaczja te c+-v we wzorach Dopplera newet tego
    > relatywistycznie zmodyfikowanego.

    Tak dla ścisłości: "c" we wzorach może oznaczać prędkość fali w ośrodku,
    a niekoniecznie prędkość światła.

    > Zle trafiles, sam jestem, scislej bylem konstruktorem i kilkadziesiat budowli

    Właśnie dobrze. Powinieneś dzięki temu łatwiej zrozumieć absurdalność
    twierdzeń kogoś, kto całe życie jako jedyny budulec miał do dyspozycji
    tylko piasek.

    > glownie ziemnych, ktore albo sam, albo w zespole zaprojektowalem, jak dotad
    > stoi i nie ma zamiaru sie walic. I zdradze ci tajemnice, mialem daleko w d
    > teorie wzglednosci, opieralem sie na klasyce i tzw. tradycji nudowlanej. A

    Nudownalej? To jakaś pochodna klusek czy po prostu nudne budowle?

    > piasek jest jednym z najlepszych materialow konstrukcujnych; slyszales moze o
    > betonie?

    Twoim drugim imieniu? Jasne.

    [ciach]

    > Nie, mnie zadne sprzecznosci nie wychodza. Sprzecznosci, absurdy, zwane
    > pieszczotliwiue paradoksami wychodza wlasnie w teorii wzglednosci. Te
    > blizniaki dla przykladu. Ale o paradoksie trojaczkow jakos cicho. Okazuje sie,

    Paradoksami nazywa się to bardziej dla prostaczków, którzy nie są w
    stanie wyjść poza tzw. "zdrowy rozsądek" wykształcony w świecie
    praktycznie zerowych prędkości.