eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ? › Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
  • Data: 2009-02-08 11:28:37
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaki to jest normalny poziom ?

    > Zysk na poziomie 10%..20% rocznie w stosunku do zaangazowanych srodkow.

    I leżysz rozłożony na łopatki, dokładając do interesu.
    Taki zysk zżera inflacja.

    > Poniżej kosztów własnych ?

    > Nie, ale nie kazde kwoty, ktore sobie firma laduje musze byc
    > akceptowane przez klienta.

    W końcu mamy wolny rynek.

    > Ciecie kosztow, szanowny panie, ciecie kosztow.

    Czyli sugerujesz "pracować na czarno" ? :)

    > koniec z firmowymi samochodami do uzytku prywatnego,

    A jakież to wg Ciebie są koszty ?
    Ja jezeli ja dla przykładu używam prywatnych samochodów do celów firmowych i
    co Ty na to ?
    To o czym piszesz to totalna bzdura.
    W końcu każdy pracownik i tak jakoś musi dojechać do firmy lub na miejsce
    wykonywania robót. Ten dojazd to koszty działalności firmy - niezależnie od
    tego czy pracownikowi dajesz do dyspozycji samochód czy też on sam ma sobie
    kupować bilet i tłuc się autobusem lub innymi środkami lokomocji. Po prostu
    i tak za to płaci firma, albo w bezpośredniej formie tzn. dając mu do
    dyspozycji auto, albo kupując mu bilety lub też w formie pośredniej płacąc
    mu tyle, żeby opłacało mu się kupować bilety lub utrzymywać prywatne auto.
    Ja osobiście wychodzę z założenia, ze lepiej się opłaca kupić samochód na
    firmę i dać go do dyspozycji pracownikowi/pracownikom, nawet jezeli używany
    jest do celów prywatnych.

    > koniec z placeniem bzdetow z kosztow firm.

    Konkretnie ?