  • Data: 2014-12-11 23:02:14
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m6d3qu$qfa$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2014-12-11 22:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >A ja Budynia postow wcale nie widze.

    Cenzura jak nic.

    To jest jego sensacyjna mapka
    http://bi.gazeta.pl/im/c7/14/10/z16862151Q,Odsetek-g
    losow-oddanych-w-wyborach-do-sejmikow-woj.jpg

    Dobierając zgrabnie legendę kolorów (niby dlaczego ostatni zakres jest
    dziesięciokrotnie szerszy niż pozostałe?), udało się uzyskać nośny obraz, że
    niby akurat granica mazowieckiego jest granicą kantowania - choć nawet ta
    postać mapki dla trzeźwo myślącego nie byłaby dowodem na nic.

    Spisek NASA
    http://1.bp.blogspot.com/-yYVor8Xcgzc/TzQBGaK9fxI/AA
    AAAAAAAHM/16SphEEl8Y4/s320/mars_face.jpg