  • Data: 2014-12-11 23:03:36
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > Wiem. Wiec moze należałoby to zmienić. Bo zmiany sa i tak konieczne. Zauważ
    > ze upłynął juz termin składania skarg a pełnych wyników wciąż nie ma. Zatem
    > proces wyborczy zakładający możliwosc składania skarg jest poważnie
    > zkłócony.

    proces wyborczy kończy się po ogłoszeniu wyników więc czas był.
    A Ty jak widzę nie rozumiesz, zę po pierwsze nie ma żadnego sensu
    rozpatrywać wpływu wyboru wójta wsi pod Szczecinem na ważność wyboru
    rady powiatu w bieszczadach. to nie wybory parlametarne.

    Do tego powiedz ile naruszeń prawa zgłosili mężowie zaufania? Bo chyba
    nie chesz powiedzieć, że byli takimi idiotami, zę nic nie widzieli? A
    może byli w spisku?

    > zobacz jak ci sprasowano własne myślenie - coś powiedział kaczor - z
    > założenia powiedział bzdury, koniec tematu, myslenie off.

    nawet nie zrozumiałeś co napisałem. To była treść protestu. Uważasz, że
    to jest uzasadniony protest?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?