  • Data: 2021-09-13 15:10:05
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikogo bo urodziłem się idioto po jego rozwiązaniu. Ale na takich jak ty donosiłem
    niedawno do IPN.

    Ty się urodziłeś? - dobry żart. Ciebie UB-ecy znaleźli w kapuście jak ją
    z liścia obkładali trenując bicie po pysku. To co pozostało po obiciu
    wszystkich liści to byłeś ty.

    Przy okazji zapytam?

    Jesteś spec od pieczenia wodnego chleba i to w dodatku bez wody i na
    zimno w lodówce. Dasz w końcu ten przepis i uratujesz miliardy ludzi na Ziemi?

    Pochwal się czy obszedłeś plan zagospodarowania czy też jeszcze łazisz w
    kółko łamiąc prawo, aby go obejść?

    Dalej udzielasz się w manifestacjach żądając wprowadzenia podatku
    katastralnego?

    Kupiłeś już tę pompkę do roweru z której chciałeś sobie zrobić pompę do
    ogrzewania rudery w której mieszkasz? Twierdziłeś, że będziesz taką
    pompką pompował ciepłe powietrze od sąsiada okradając go i dzięki temu
    będziesz miał ciepło.

    Pochwal się ile osób upierdoliłeś pisząc donosy do UB?