  • Data: 2010-01-25 10:38:55
    Temat: Re: Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjhctv$vh8$1@news.onet.pl...

    > Koszt wypieku takiego chleba jest stosunkowo niski, kiedy weźmie się pod
    > uwagę same składniki.

    a to dosc ciekawe co piszesz, bo jak jakis czas temu zastanawiajac sie nad
    zakupem takiego awtomata liczylem, to koszt samych skladnikow wychodzily mi
    podobnie jak zakup gotowego chleba "z wyzszej polki" w piekarni, czyli w
    okolicach 5-6 zeta z kg, wiec albo ja cos zle liczylem, albo "stosunkowo
    niski" to pojecie bardzo wzgledne ;)